Şimdi diceksiniz ki bunuda buraya yazma ama eşim gececi ve iş yerinde kalması gerek işleri çok yoğun bi kaç gün gelemicem dedi evde 1 aylık ve 5 yaşında kızlarım var dışarıda cikamam ayrıca yasak var ekmek yok evde öyle ortada kaldım yaa napsam taksiye binip anneme mi gitsem polisler taksiye bişey demiyor