Djdjsjsj Merhaba annelr ilk anneliğin tecrübem bazı konularda yok bebeğim 2.5 aylık ve elini sürekli ağzına atıyor karnını doyursamda yine aynı acaba diş icinmi böyle oluyor ama daha erken olmalı
Strongmommm Benim bebeğimde 3 aylık. Ağzında emziği olmadığı süreçlerde hep eli ağzında. Salyası da akmaya başladı. Doktorumuz çok normal olduğunu söyledi. Keşfediyorlar şu an.
Busramaden Ne guzel ellerını kesfetmeye baslamıs bırak endın bır sure sonra da buldugunu agzına goturmeye baslıcak cunku bebekler agzıyla kesfeder oral donem denır buna ☺️
Pelin4462 Oğlum 4.5 aylık 2.5 aydan beri bu şekilde .Doktorumuz sakın ellerini çekmeyin bırakın götürsün ağzına demişti .Keşfediyolarmış ellerini .
1pollyanna 4,5 aydan selamlar 🤗 ne salyasi duruyor ne ellerini birakiyor ayni biz. Doktorumuzda normal dedi. Minikler dünyaya alisiyorlar taniyorlar. Helede uykudan uyanirken ellerini 5 dk boyunca izlemeleri 😍😍
Ayse_lina Djdjsjsj Benim kızım da 2 aylıkken eli hep ağzındaydi ve salyasi akardı ve şuan 5 ay iki haftalık maalesef ki ayağını da ağzına koyuyor😄😄😄