Babymetin biz olduk 14 martta. 3 gun atesi vardı gece gündüz. Aşı yeri şişerse buz ile kompreks yapmamı söylemişti hemşire. Oyle yaptım geçti ama cok zor bir aşıydı. Bu zamana kadr yaptirdiklarim gibi degildi. Tabi her cocukta ağır gecmiyor. Bizimki agizdan verileni 10 dk sonra biraz kustu ama yeterli dediler. Allah yardımcın olsun. Calpol ise yaramıyorsa dolven alabilirsin canım. 😪 tekrar geçmiş olsun