Eslemsmom Senemmm11 thodex yüzünden böyle olduğunu düşünüyorum. Düştükçe insanlar korkup zararla da olsa satmaya başladılar. Ama binance daha global bir uygulama. İlk yatırdığımda küçük bir mebla yatırdım ama yatırdığım paranın yarısına kadar düşmüştü. Şu an kardan zarardayız. Daha sonra daha yüksek bi miktar yatırdık o da sallantıda. Yükselir diye umut ediyoruz. Kısa vade düşünmemiştik zaten. İnşallah büyük kayıplar yaşamayız. Thodexin ceosu da kaçmadım diye açıklama yapmış. Biraz farklı işler dönüyor gibi geliyor. Hakkımızda hayırlısı olsun. Herkes birikim yapmaya çalışıyor bir şekilde. 😐
Senemmm11 Eslemsmom thodexte iyice kafam karıştı zaten. Kurucusu açıklama yapmış kaçmadım demis ama insanlar neredeyse Nisan başından beri paralarını çekemiyorlarmis. Cok karışık yani insanın başına ne geliyorsa bizden geliyor valla binance en iyisi bencede ama kullanamıyorum papara hesabimi onaylamadığı için bankalarla kullanılmaya bağlanırsa direkt geçeceğim
Klcctugce Senemmm11 Bir şey soracağım ben hiç sistemi bilmiyorum yani iyi yada kötü diye değil meraktan soruyorum yani ciddi kayıplardan korkmuyor musunuz
Senemmm11 Klcctugce canim öyle ciddi büyük meblalar yatirmadim zaten 1000 yatirmistim 400 daha eklemiştim o kadar. Büyük paralarla girmem zaten
Vanilya Senemmm11 400 kar etmiştim o gitti. Birde ana paramdan eksiye gitti. Ama dokunmucam böyle durucak
Eslemsmom Senemmm11 inşallah kısa sürede onaylanır. Ve inşallah şu sallantı çabuk biter çok kişi birikimlerini koymuş. Ama yükselir diye umut ediyorum.
Mom7262 Senemmm11 neyi bekliyorsunuz ceksenize paranızı thodex in kurucusunu kırmızı bültenle araniyor diğerlerinin güvenilir olduğuna ne kadar eminsiniz 🤔
Senemmm11 Mom7262 Türklerin yaptığı hiçbir uygulamaya güvenmiyorum zaten. Yeri gelince afedersin elin gavuru diye laf söylüyoruz ama bir Müslümanın yaptığını yapıp paraları hortumlamadilar. En iyisi yabancı uygulamalar parami alıp oraya geçmek istiyorum bende
Mom061 Senemmm11 Btc düştüğü için alt coinlerde düşüş yaşandı, düşceğini tahmin ettiğimizde satıo nakttr bekledim, yavaş yavaş alım yaptım sonra, dün yine iyi bir düşüş oldu. Bu durumda nakitte para olmalıki en dipten alım yaparsk eklemek için. Alım fırsatı için çok iyi bir düşüş oldu.
covirgin Hunili tepeden almadık ama bayadır içerde paramız uzun vadeli dusunerek aldik bu kadar dusecegini tahmin edemedik
Hunili covirgin var 😂 bende bekliyorum valla asker yolu gözler gibi 🙈 fena düştü kalp krizi geçiriyordum bu sabah sonra toparladım, düşükten biraz daha aldım😂 “sen yakında evi ocağı da satarsın düştü biraz daha alayım diye” diyip dalga geçiyorlar benle 😂😂😅
covirgin Hunili iyi cesaret vallahi sendeki 😁 çok zararınız var mı? Biz içerdeki paramızı kurtaralım bi daha da almiycaz gözümüz korktu iyice 🥴
Mom061 Senemmm11 Btcnin kapanışından belliydi, eltim çok iyi anlar, onun sayesinde az çok öğrendim, düşceğini anladığımız gibi sattık, nakitte bekledik, dipten toplamak için.
Senemmm11 Mom061 ayy böyle haberler alınca buraya da yazın ya 😂 eltin suandaki durum için ne gibi yorum yapıyor
Hunili covirgin yok çok ciddi bir zararım yok, ya illaki çıkacak o yüzden çokta düşünmüyorum yatırım yaptığım coinler projesi olan, yıl sonu beklentisi olan coinler o yüzden panik yapmıyorum. Sepet yaptım zaten riski böldüm birinden zarar etsem birinden kar ederim 🤷🏼♀️