Gozdeongun Merhaba kızlar bebegım 5 ay 7 günlük kilosu 6.225 kılosu doktorumuz bu mamayı onerdı kullananlar varmı varsa faydasını gören varmı
Derya1994 Gozdeongun cnm bızede onermıstı doktor 7 8 aylıkken kılosu düşüktü ama ben içiremedm begenmedı
Durununannesi2703 Gozdeongun kızım 13 aylık olacak hala kullanıyoruz uzun bir sürede kullanmaya devam edecekmişiz kızım yeni yeni kilo almaya başladı diyebilirim 8.500 kiloyu gördük ya şükür