Haticekub Günaydın benim kızım 10 aylık her yere tutunup kalkıyor ama parmak ucuna basıyo hep normal mi acaba
Payan Haticekub benimki de parmak uçlarına basıyordu sonra tam basmaya başladı,sizinki de öyle olacaktır