Bende 8 aydır sagip veriyorum her yolu denedim, mama veriyorum geceleri çünkü artk gece sagmyi bıraktım uyuyorum. gündüz ek gıda ve Süt veriyorum ek gidayida TV karşısında veriyorum çoğu zaman çünkü çok hareketli her yeri batırıyor eğer isim gücüm çoksa yada gerçekten yorgunsam açıyorum TV yi az da olsa izliyor valla kötü mötü kim ne derse desin önce ben iyi hissedicem kendimi ki bebeğimle güzel ilgileneyim ben ne kadar iyi olursam ona iyi bakarım zaten geceleri on kere kaldırıyor, ama annem destekcimdir bunaldgmda ona gelirm eşim de çok olmasada yardım etmeye calsr eşinizin sizle ilgilenmesi lazım onun ilgisi size moral olur yoksa gerçekten çok zor her konuda haklsnz kendinize vakit ayırın hoşunuza giden şeyleri yapın kendi kafanızı toplayın çocuğunuz büyüdükçe size arkadaş olacaktır size bağlılığı sizi ayakta tutacaktr emin olun