Benim oğlan 5.5 aylık kuzlar ben dedimki eşime sünnet yaptıralım 6 7. Ayında. Ne dese begenirsiniz ???
Ben 5 yaşında oldum herşeyin farkindaydim benim canım yandı o da nasıl erkek olmuyomuş görsün dedi 4de 5de attirecekmis sünnet. Sen nasıl bir psikopatsin dedimmm o senin zamanında oldu ..yazik değil.i kestiler kesecekler korkusuyla yaşayacak ne hakkin var psikolojisini alt-üst ettirmeye…cocugu değilde eşimi sünnet ettiresim geldi tekrardan …bana akil verin napcam ben simdiii