Kızım 8 ay 6 günlük. Ek gıdayı severdi hemen hemen her şeyden yemeye çalışırdı. Son 3 gündür bi şey yediremiyorum. 2 3 lokma alıyor sonra burun kıvırıyor ağzını kitliyor. Elimdeki kaşığı yere çarpıyor. Sürekli beni emecek. İnatlaşıyor sinirden tepiniyor. Hırlıyor resmen. Zaptedemiyorum 😬 nedir bu atak mı? Yememesine üzülüyorum. Her yolu denedim yok yediremiyorum. Var mı benim gibi olan?