S_x_w ama gündüz emzirmezsem sürekli sağmam gerekecek zaten hamileyim üstüne hiçbir şey yapmaya halim yok pompayı kullanmak bile zor geliyor. Bir de sonuçta tamamen gündüz kessem çocuğu kısmen memeden kesmiş gibi olucam, meme onun için sadece beslenme yeri değil ki şefkat, güven, sığınma yeri o yüzden tamamen kesmeyi düşünmüyorum. Azaltmayı deneyeceğim ama bazı çocuğa da ne yaparsan yap yemek yemez yapacak bir şey yok 🤷♀️