Esme benm kizmda ilk disini 6aylk oldgu gün cikardi digeri 10 gün sonra cikti. Ust disler 8 bucuk aylıkken teki cıktı zor bela.sonra yan patladi hâlâ ön tek dişi var ama digrrleride geliyo gibi. Yani normalmiş . sonra hizlica cikiyolr galiba. Cok zor dis cikarmasi bence üstlerde cok zorlaniyo .. 9 ay 10 günlük.