kubraanne 25 günlük lohusayım. Hastaneden çıkıp eve geldiğimden beri aynı şeyleri yaşıyorum. Bağıra bağıra ağlıyorum susturamıyorlar. Herkes Allah sağlıklı eli ayağı düzgün çocuk vermiş sana ağlama gücüne gider diyorlar ama elimde değil. Gözümden yaşlar kendiliğinden akıyor. Kimseye tahammül edemiyorum. Bebeğim her ağladığında gözlerim doluyor. Gaz sancısından ağladığı zaman bende onunla birlikte ağlıyorum elim ayağıma dolaşıyor resmen. Her gün belki bugün geçer diyorum ama yok geçmiyor🤦🏻♀️