S_x_w homosapiens ben de bunu merak ediyorum😩 benim ilacım emzirirken kullanılmıyor ve alerjim çok fena durumda.. Hamileliğimin son haftası Dr kullandırmıştı c grubu diye ama emzirme ile ilgili süte geçer kullanılmaz diyor🥺🥺
homosapiens S_x_w benim de sabah kalktim vucudum kabarmis alerjik suan karantinadayim son gunu doktora gidemiyorum
Aygldgnc Beyzakiz 5 aylık bebeğim 1 aydır Kullanıyoruz gece yatmadan önce içiyor hem biraz uykuda yapıyor rahat yatıyor 😂🤗