4mevsim_1esila canınızı sıkmak istemem ama bende de tat ve koku alma gitmişti ve 1 ay sonra geldi ama arada bı gidiyor arada bı geliyor bu şekilde yeni yeni düzelmeye başladı bazılarında ise 6 ay sonra gelebiliyormus artık yemeği karın doyurmak için yiyordum hiç yemek istemiyordum sizi çok iyi anlıyorum 😔