Kızlar bu ay başında regl oldum iki gün önce yine regl oldum ilk defa başıma böyle bişey geliyor. Doğum yapalı bir yıl oldu bu normal mi? Genelde reglim bu kadar sancılı olmaz ama bu seferki aşırı sancılı geçiyor hap aldım anca azaldı ağrısı. Bel ve kasık çok kötü ağrıyor bir de midemi bulandiriyor.