Kier geçen de post açtım ama malesef ki cevap veren olmadi. Tekrardan sorma istedim belki bu sefer cevap veren olur.. kilomuz düşük olduğu için raporlu mama yazdı doktorumuz. 29 ayligiz bu arada mamamızın adı da pediasure. Tasi çok güzel ama doktor yemekten hemen sonra vermemi söyledi sm kızım da o zaman zorla icio öğün arası yada yemekten 1 saat kadar sonra versem etkili olur mu acaba . Fazla geliyo midesi ne kadar ki zaten .