Ben 2 ay olacak neredeyse annemde kaldım. Şimdi kendi evime geldim 5 gün oldu. Çok zor bir süreç geçiriyorum. Kalp çarpıntısı, bulantı çok etkiledi beni. Ama elinde sonunda bu olacaktı. O yüzden kendinizi ne kadar erken hazırlarsanız o kadar iyi olur. Ben çok kalmakla hata ettiğimi düşünüyorum. Bu arada günden güne bu haller azalıyor. İlk zaman zorlanacaksınız ama emin olun geçecek.