HungryWolf Ben hamileyken son haftalarda erken dogum riskine karsi vermisti doktorum cok kasilmam vardi adalac prono bu hapmi lazim? Acaba bende kaldi mi hic bi bakayim ya
Ecrinikra HungryWolf bilmiyorum ki sadece ismini biliyorum ilacın benimde 2 ay 20 günlük bebeğim var elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum inşallah temin edebilirim 🙏🙏🙏
HungryWolf Yesimgulcakir ayy kafa karisti tuh bende sevindiydim aynisi mi diye gerci bunun icerigindede tansiyon icin yaziyordu sanki oyle hatirliyorum
Aleynam Ecrinikra bende de hamilelikde yuksek tansiyon vardi preklamsiydim bana alfamet ilaci yazilmissi etkisi oluyodu birde o olaci doktora desin belki etkisi olur
HungryWolf Ecrinikra ee vlbasta yanlis yazmissiniz Adalak diye bende dusunup durdum tuh diye Bendeki de Adalat cronoydu birazdan kutuya bakayim kalmismi ama arkadasin birinde varmis cok sevindim..
MayneymisAltintop Merhaba, benim elimde ilaçtan iki kutu var. Çok az içtim 5 tanesi eksik. Toplamda 35 adet hap var inanın atacaktım duruyormuş. Eğer bulamadıysanız yarın sabahtan kargo ile yollayayım eşime
MayneymisAltintop Ecrinikra ınstagram adresinizi yazar mıısnız mesaj atayım hem ilacın resmini atayım hem adres alayım. Hemen yarın sabah kargolarım
Ecrinikra Ben sosyal medya kullanmıyorum cnm annemin instagramını vereyim ordan konuşalım olurmu çok saol teşekkür ederim