Kızlar ikinci sezeryanım belden uyuşma ile oldu çok zorluyor belim iki büklüm oluyorum cok ağrıyor tutuşuyorum 5 aylık bebeğim beşiğinden alınca yatırınca çok zorlaniyorum ne yapicam ben dr a çok gittim fayda yok vakalarda arttı bulunduğum yerde insan gibi dr da yok şuan yazarken bile canim acıyor ayakta uzanınca yatınca her türlü ağrıyor 😭😭😭😭😭