Çok moralim bozuldu sizede yazmak istedim pandemi ilk zamanları hatta danışmanlık almak istemiştim emzirme için çok hevesliydim sonra emdi bebeğim 4.5aylık gayet güzel emiyo ama çoklı gıda alerjisi dendi süt sütürünü soya et patlıcan ıspanak gluten tahin helva yumurts kuruyemişler baharatlar hepsini kestik ama hala kaka yeşil ve sümüksü kanlı dün doktorumuz calcprotrctin istedi alerji uzmanı başka şehirde olduğmuz için orda özelde kodlatıp verdik muayene olmadık doktor derhal memeyi kes mama devam dedi ki ilk defa böyle önerdiler çok üzüldüm sabaha kadar uyumadım ne kadar basitti kesmek mama vermek bi kere yesinler bakalım koklasınlar alerjik bebek mamalarını bizler yırtınıyosunuz emzirelim die motive oluyoruz bunlar bir anda mama ne acı ya