Kafam o kadar karışık ki bu durumu yasayan var mı bilmiyorum 7 bucuk ay önce sezeryan doğum yaptım kırkım cıktıgı zaman adet olsum ve her ay olmaya da devam ettim 5-6 gün gecikmekli oluyordum bu ay 15 gün gecikti 10. Gün test yaptım tek cizgi cıktı ama hala olmadım sürekli lavaboya gidiyorum tesmen oldum mu diye kasıklarım da ağrıyo belirti var ama kendisi yok 😭