Buseyrd doğum sonrası düzensizlikler normal canım streste yapma sen stres yaptıkça psikolojik olarak kendini hsmile hissedersin adet tarihine ne kadar var belki adet olacaksındır hamile olursan bike üzülme onu beren rabbim bildiği vardır..bende adet gecikmesi oldu ailemin yanından gelmiştim hava değişikliği heralde sebebi dedim daha sonra göğüsler adet sancıları falan derken eşime test al gel dedim sanırım 3 4 gün geçmişti öylemizle öğrendim çok ağladım çok uzukdum ama eşim hep destek oldu stres yapma düzensiz olması normal aslında benim de sezeryan hakkında hayırlısı canım