Pares Yaprağın iyice olgunlaşmış mı olması gerekiyor normal bir yaprak da olur mu çoğaltan var mı aranızda daha önce hiç yapmadım suculent hastasıyım da 🤭
Pares theAna küçük olması farkediyo mu acaba büyük mü olması gerekiyor yaprağın 🤷🏻♀️Teşekkür ederim 🥰