Ruken4916 Yok canım hiç bişey olmaz içini rahat tut dr özellikle belirtmişti anne sütü ile beslenen bebeklerin 10 güne kadar yapmamaları normal ve kabuzlığa girmiyor
Ruken4916 Anne sütü almayanlarında 3 güne kadar yapmamaları normal sen bol bol karnını oval şekilde ovala ayaklarının altını da
Ruken4916 MSYAC rica ederim sakın bişey yedirme fitil falan verme ben oğlumda birilrrini dinleyip fitil verdim dr çok kızdı dikkat et yaptığı zaman yine cıvık cıvık olacak kakası kabızlık yok bebişlerde