Karam38 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var ve sütüm yetmiyor. 3 saatte bir emiyo ama dolmuyo gogsum yinede emziyirim diyorum doymuyo agliyor. Hurma yiyorum tahin pekmezi çok su içiyorum süt olması için çay içiyorum ama nafile ya sizce napmaliyim yardim edin lütfen :(
Htcnplt Karam38 Canım süt çayları var omlardan iç bana süt yaptı onlar naturpy milk tea markalı çayı öneririm
Karam38 Htcnplt içiyorum canım evet ondan küp şeker şeklinde olan günde 3 kere 5 tane atıp içiyorum :(
yldrm986 Karam38 Benimki de 3 aylık canım, aynı haldeyim, süt az... formül süte başladım ek olarak mecburen, gelişimi etkilenmesin diye.. emzirmeyi de bırakmıyorum sen de öyle yapabilirsin doktor kontrolünde ..
yldrm986 Karam38 bildiğimiz mama canım,var ya Aptamil, Hipp filan onlara formül süt deniyor.Anne sütüne yakın değerleri..
Tubutubu Bnde denemediğim sey kalmadı en son dereotu yedim hic sevmem zorla yedim cig ama bikac gun yedim birden cogaldi ne umidimi kesmistim artik
Tubutubu Karam38 once salatayla basladim sonra direk yedim iki gun sonra falan baya fark oldu denemedigim sey kalmamisti benim
Neessee 2-3 litre su iç. Dere otu ye galactago diye bi damla var onu alabilirsin eczaneden. 3 saat çok uzun 2 saatte bir emzir. Göğüs pompan varsa emdikten sonrada sağ sağdıkça çoğalır. Maden suyu salep boza bunlarda süt yapıyor. Dinlen uyu her fırsatta. C vitamini ağırlıklı beslen. Emzirdikçe sütün artar dakika tutma o bırakana kadar emsin
yldrm986 Karam38 canım benim napalım elimizden geleni yapıyoruz evlatlarımız için..ben de 20 gün emmisim,mamayla büyümüşüm, doğru dürüst hasta olmam bağışıklığım sağlam,kafam da zehir gibi valla hiç üzülme süt veremiyorum diye , sevgini ver en önemlisi o😊
Minigimm Karam38 ben galaktigo diye damla duydum kullananlar çok memnun diye ama ben kullanmadım.bi deneyin isterseniz
Melo311 Benim de sütüm yetmiyor ne yesem içsem çoğalmadı bir ayda 150 gr almış sadece emzirdiğim dönem o günden beri mama + meme gidiyorum az da olsa emziriyorum yinede