Kızlar günaydın
Gece gece göğsümün ağrısıyla uyandım yerimden. Sağ göğsüm şişmiş içinde sanki ceviz büyüklüğünde bisey var. Mastit mi bu ? Çok canım yanıyor. Geceden beri üst üste 3 kez emzirdim oğlumu ama yine de hala taş gibi ve emerken Allah canımı alıyor. Ne yapmam lazım acil yardım 😭