Merhabalar geçen yıl 2020 haziran ayında 3 yıllık binadan daire satın aldık geçtiğimiz 15 gün öncesi 2 gün boyunca evin içinde sürekli bir kablo yanık kokusu geldi burnumuza her yere baktık bütün prizler fişler vs hiçbiri değildi neyse dedik dışardandır belki diyerek saat gece 1 bucuk gibi kızımı ayağımda sallıyordum ve birden bi ateş patladı evin şartelleri gitti ve o çıkan ateş tamda kızımı salladığım yerde tam üstümüzdeydi cocuğum öyle irkildi yerinden birden korktu ağlamaya başladı iç çekerek 2 saat ağladı abartısız ve o gelen yanık kablo kokusu meğersem tavandaki Ledin motoruymuş eşim baya uğraştı söktü ve motorun olduğu kısımdaki tavan bile yanmış yanık lekesi olmuş tavanda motor deseniz berbat halde ve bu sabah aynı yanık kokusu bu sefer de yatak odamdan geliyor odanın Led kısmını açmıştım muhtemelen buda led motoru yandı yanacak aynı koku çünkü ve evin bütün odalarında led var sormak istediğim şey şudur, bu ledler bu eve takan yapan şahıs firma kim ise bu firmayı şikayet etmeye yasal olarak hakkım varmıdır ve üstüne bu durumun ne kadar gitmeliyim,7 aylık bir bebekle böyle bir tehlike içindeyiz çünkü Allah korusun yangın da çıkabilirdi bu yeni evleri yapıyorlar iyi hoş güzel de birde ucuz olsun diye her şeyden çalıyorlar bir tonda paraya satıyorlar