Alam uçak gelio gelio gelio aç ağzını 😂😂😂😂😂 bize böyle yaparlardı…. bebek ekmeği var onu sütle ıslatırdım hafif sulu olcak içine yumurtayi parcalayip koyardım öyle mama yapardım veya eczanede satılan bebek bisküvisi var onu sütle veya suyla ıslatıp üstüne yumurtayi parcalayip koyardım öyle mama yapardım… kendi yemese bile o arada migdesine giriyordu