Eylul2elif Şuan düşüşe geçmiş 20 bin zarar var eşime çek parayı dedim çekmedi ne olacak böyle insanlar dolandirilmaktan korktuğu için paralarini çekiyor eminim ki bizimki çekmedi gitti para çok kızgınım oğlumun hakkiydi o😠😠😠😠
Karamel2020 Eylul2elif bu sabah bende baya bi düşüş şokuyla kalktım ama ben ilk defa almıstım deneme amaçlı neyse ki cok zararım yok ama milyarlar yatıran var onlar için üzüldüm
Mugeela44 Bence en iyi yatırım altın ya girmeyin şöyle işlere gerçekten 🤷🏼♀️ Kendi paranız kendi elinizde değerlensin
Karamel2020 Eylul2elif eşimde öyle dedi 2 bin vardı elimizde kalmadı birsey düşük ama panikletiyolar bekleyelim bence diyor ama biz küçük mebla yatırdıgımız için gözden cıkardık
Minikuzu Eylul2elif hangi coini almıştı. Bence 20 bin az bi para değil bekleyin şimdi insanlar tedirgin paralarını çekiyor o yğzden düşüşe geçti ortalık sakinleşince tekrar yükselecek