Doğduğu günden itibaren ilk 1 hafta 2-3 saate alarmı kurup emzirdim. Süt sarılığı oldu ama hemen geçti. 2. Haftadan itibaren alarm kurmuyorum. Bebeğim 2,5 aylık. O ne zaman isterse o zaman uyanıyor ve emip tekrar uyuyor. Mesela dün 2. Ay aşıları vardı. Akşama kadar mızmızlandı ve uyumadı. Dün akşam 22.00 civarı yattadı ve sabaha kadar hiç uyanmadan uyudu ve emmedi. Bende uyumuşum ☺️ Az önce uyandı ve emip tekrar yattı. Onlar zaten sizi yönetiyor merak etmeyin