Esomi FerihaNerde 😀😀😀benimki gıdım gıdım alıyor. 2 aydır elimde biberon geziyorum. Çocuğu görünce aaa kaç aylık zayıfmış diyorlar. Annen seni beslemedi mi diyorlar😀😀
Didarr minnosunannesi06 hangi sıklıkla besliyorsunuz benim bebeğim çok ağlıyor emerken hiç geçmedi düzgün emmiyor emerken hep huzursuz
Durukusunannesii Didarr cnm çok kilo iyi bişey değilki 🤷🏻♀️😐 normal olanı ilk 3 ay 800 gram ve üstü almak 3 Aydan sonrada 400 -500 ve üstü normal sayılıyo
121015 Didarr mukus tek basına birsey ifade etmiyor ama benimki çok huzursuz ve aşırı gazlıydı 5 ayında da kan gördüm . Bide kulagının arkasına bak kuruluk falan var mı ben yeni fark ettim çünkü