Nisa_Ada_Momy_Dilsad Muallime1 benim kızım 8 aylıktı geçirdiğinde.üç gün ateş oldu dördüncü gün döküntü .sonra geçti canım
Gunes55 Muallime1 olabilir. Bizimde basimiza geldi. Ama ates sonrasi dokuntu de olabiliyor. 6 hastalik olmayip ates sonrasi dokuntu de yasamis olabilirsiniz. Her 2 turlu de olsa atlatmissiniz demektir. Dokuntulerde azalarak gidiyor. Gecmis olsun