Muallime1 Kızlar oğlumun birden ateşi çıktı 3 gün sonra aniden bitti ateş doktor diş dedi kan idrar testi temiz çıktı şükür ama 1 gün sonra yüzde çok az biraz kafada ve göğüs kısmında kırmızı noktalar oldu 2 gündür böyle yaşayan var mı ne zaman geçer ???
Muallime1 Asafeymeninannesi Ayyy sağ olun peki onlar ne zamana geçer çok korktum baktıkça üzülüyorum kırmızılıklara
AloneMom Muallime1 anladım sirtinada geçiyor zsmanla.gecmis olsun evet 6.hastalik.bizde atlattık 9 aylıkken
Muallime1 Asafeymeninannesi İnşallah sağ ol canım 🌸🙏🏻 Netten baktığım kadarıyla bu hastalığı atlatan bebekler ömür boyu bağışıklık kazanır havale geçirmez diyor böyleyse iyi tarafı dedim
Asafeymeninannesi Muallime1 Net bilgilerine itibar etmeyin 😊 Bu hastalığı en dibine kadar yaşadık. Bağışıklık kazandınız mı diye soracak olursanız, hayır kazanmadık 😌
Muallime1 Asafeymeninannesi Evet siz daha önce yaşadığınız için sorayım dedim haklısınız valla zaten ortalık virüs kaynıyor Allah şifa versin meleklerimize 😊🙏🏻
Gizeemm Bi haftaya tamamen geçiyo için rahat olsun korona dan korkarken başımıza neler geliyo şimdide bu hastalık hortladı
Muallime1 Gizeemm Sorma ya valla o kadar çok duydum ki bu hastalığı çok bebek geçirmiş son zamanlarda ortalık virüs kaynıyor valla büyüse de artık bağışıklığı sağlam olsa diyorum korkuyorum birine yaklaştırmaya
AylinAlaz Muallime1 biz yaşadık kuzum. Dişten oldu cok atesı oldu. 38.5 sonrA kırmızı noktalar boynunda ellerınde cıktı. Farkketik ki kurdeşen olmuş. Egzama sanmıstık farklı kremler kullanıyorduk. Sonra doktorumuz kurdeşen oldugunu soyledı ılac verdı 3 gunde gectı sızınkıde bıran once gecer inşallah . Alerjik birşey olmuş olabilir
Muallime1 AylinAlaz Amin canım birkaç güne geçmezse doktora soracağım yeniden ama 6.hastalıksa eğer kendiliğinden geçiyormuş