Alenffc18 nerdeyse dogdugundan berı yuz ustu yatıyo ılk baslarda gecelerı cok yatırmazdım ama gunduz oyle yattıgı ıcın boyun sırt kasları cabuk gelıstı ve kafasını cevırmeye basladı daha bır aylık degıldu gece de yatırmaya basladım reflu yatagının zaten neres alabılmesı ıcın delıklerı var e gece de kontrolumuz uzerınde zaten