Kızlar selam bebeğim 11 aylık ilk regli 7 aylıkken oldum ve 4 ay sonra yine oldum bu ikinci.sabahtan beri o kadar ped değiştirdim ki demin yine gittim tuvalete yatağa çıkmasın diye hiç böyle bişey başıma gelmedi 15 yıldır yani su gibi akıyo hep çamaşırlarım battı.hamileyken myom vardı bı türlü kontrole gidemedim onla alakalı mi acaba hiç başınıza geldi mi normal mi panik oldum.normalde ağrılı olur bu sefer çok çok az oldu geldigini bile hissetmedim