Benim bebeğim 15 gün yapmıyordu. Uyarsam bile düşünün. Hiç kakası yokmuş gibi davranıyordu. Doktora gittim bi diyet verdi. Şimdi hergün bazen günde 2 kere yapıyor. Sizin de öyle bir sıkıntınız olabilir dikkat edin Gastroentoloji doktoruna gidin. 1,5 aydan 5 aya kadar bu sıkıntıyı çektik. Kaka görmeden büyüdü bebek resmen