Elizzdeniz canımsın benm kızım 2 ay 20 günlük ve 1. Aydan beri aynı durumdayım. Dr Dr gezdim hernyola başvurdum. Ama dr bana 6naydan küçük bebekler gazdan aglar kakadan değil dedi. Birde senn sütün de posa fazla olmuyr ondan yapamıyr. Ama yinede Dr bana meflor damla ve debridat şurup verdi. Debridat kullan madım Ama meflor iyi geldi Dr gidersen sor istersen. Ve canını sıkma mesela şuan bnm kızımın 4ç günü ve Dr bagırsak ları boş dedi.