Kızlar eşim ben ve kızım bir kere korona geçirdik 4 ay önce. Eşimde dünden bugune belirtiler var çok korkuyorum ikinciye korona olan veya yakını olan varmı bilgi verebilrmisiniz, şuan bebekler için çok riskli eşimde okadar dikkat eden biriki şaşırıyoruz nasıl geliyo die ama normal gribi bile hemen kapan biri bagışıklıgı çok düşük çok hasta olur normaldede bilginiz varsa yardımcı olun