Ayemta Kizim yavrum 10 ayina girdi gireli ne huy kaldi ne su 😀😀😀😀bebegim adeta ejderhaya donustu.Uykuya daliyor uzun uyumuyir.bazen doymak bilmeyen mide.bazen acmak bilmeyem agzi .Saat kac hala annecim uyumadi.
Mom626363 Ayemta bizde 9 bucuk ayligiz asla yerinde duemuyor koltuklardan tutunup yuruyor gece uyku duzenimiz hic yok 😐
hirosima Ayemta ay bu şey değilmi bizim minik canavar😂 bende bizimkisi böyle diyodum demek bu cinsler böyle😖 ne gece ne gündüz uykusu kaldı bıktım valla zombi gibiyim
tekgamzelimm Ayemta Allah’ımm biri de çıksın desin ki şu ay ne kadar güzel geçiyo 🤦🤦 kızım 7 ay 27 günlük diş sancısı var çıksa rahatlayacaz gözüyle bakıyorum sizin postu gördüm yıkıldım şuan 😩😩😩
Aybersa Ayemta 11.ay çoksel gelsenize🤦🤣 bu dediklerine artı; bagirmalar,cagirmalar babildamalar,kizmalar ekleniyor,bir başına buyrukluk,bir laf yetiştirmelikler daha neler neler🤦🤣🤣🤣
Ayemta tekgamzelimm biz o aylarda fink atiyorduk valla kizim 10aya kadar uslu cocuktu.yerinde durmuyir MASALLAH
Ayemta Aybersa bizimkisi simdiden basladi ya,bagirmaya,hele hele kizmasi vardir afrasi tafrasi oh MASALLAH.
Minnakseven Ayemta bna da en zoru 10. Ay geldi bu atak en zoruydu huysuz bi çocuk oldu ne derdi var çözemiyorum artık
Devrinkadini Ayemta 10.ayi atlatan ben 11in daha kötü olduğunu farkettim alissan iyi edersin çok şükür ama
Ayseer Benım kızımda 10 aylık olck bildim bileli uyku düzeni yok çok hareketli yeni emeklemeye başladı çok huysuz birde zayıf duzgun uyulmadığı icin