Aras24 Goksununannesi benim oğlum da bu gün aşı oldu 6. Ay aşısı ve hemşire bize hemen aşıdan sonra ağrı kesici verebilirsin dedi.6 saat arayla ateşi varsa veriyorum 1 çay kaşığı ve sizin bebeğinizin ateşi yüksek
Lutfis_28 Goksununannesi mor calpol al ver 1 cay kaşığı baba iğneyi yapan hemsire 37 buçuk olursa verirsin demisti