Omerinannesi342 Arkadaşlar sürekli miğdem yanıyor ben birşey yiyip hemen yattım mı benim normalde miğdem yanardı ama şimdi Ramazan’da mağlum yiyip yatıyorum ama aşırı derecede rahatsız ediyor önerebilceniz bir şey var mı?
Domino Omerinannesi342 Hemen yatilmasi iyi degil diyor doktorlar ama cocuk vs olunca insan yoegun oluyor soğuk süt içip sağ tarafa yatmani tavsiye ederim🤗 bir de ozel tartismalara bakarsan sevinirim
FHKK Omerinannesi342 Canım emziriyormusun ? Bekarken bazen benimde olurdu Lansor mide koruyucu ilaç içerdim gün boyu rahatlatırdı. Emziriyorsan 1 tane soda ya da süt içebilirisn bunalrda iyi geliyor
Enneeeee Omerinannesi342 canım tuzsuz leblebi yada suda beklemiş iyice şişmiş nohut beş on tane ye yanma geçer
Omerinannesi342 FHKK lansor içiyorum canım emzirmiyorum ama işe yaramıyor sanki bu gün de içeyim bi denerim yine sağolasın 🥰