ayseguloks benim de cokkk kötüydü ağrısı ve parol sicak dus karanfil rakı basın derler o arvelesti galiba o falan hepsini denedim ama hiç bir şey iyi gelmedi akşam 9 buçuk olmuştu dayanamadim artık 112yi arayıp böyle böyle dişçiye gidicez dedik tamam dedi polis durdurunca arama kaydını gösterirsiniz dönüşte de hastaneden belge alırsınız dedi ,gittik çektirdim ve çok rahatladım simdi digeri ağrımaya başladı ramazan sonu onu da çektiricem inşallah inanın korkulacak kadar kötü değilmiş benim korkudan tansiyonum bile oynadı ama boşunaymış yani ikinciye resmen güle oynaya gidicem :) gecmis olsun sizde bian önce çektirip kurtulun derim.