Aslinur45 Kızlar emziriyorsanız adetiniz geçikme oluyor mu yada değişik tepkiler 60 gün sonra gece ay geldi spril taktırdım o zaman yine bu ay gelmedi anlamıyorum ben bunu 🤔🤔🤔
Aslinur45 Browni_61 benimde ilk 4 buçuk aylıkken gelmişti 3 ay düzenli geldi şimdi ise gelmiyor doktor soruyorum emziriyor isen normal diyo ama insan korkmada. Yapamıyor işte
Browni_61 Aslinur45 bebegin nekadrlik.genelde 1 yıl boyunca adet duzensizligi olabiliyomuş.zamanla duzene giriyoms dogmdn snra.
Browni_61 Aslinur45 dha duzene girmemiş olablrsn stres oluyo ister istemz tabi sprialde euzensizlik uapma olablr kadin doğuma gözük istersn
Aslinur45 Browni_61 spril düzenlensizlik yapmaz dedi doktor stres birde emzirmeden oluyor galiba hamile kalmaktan korkuyorum daha çok erken çünkü 2. İçin