300121 Sevgili anneler 💙 🌼Hangi doktora gidiyorsunuz? 🌼Doktorunuz hangi hastane de çalışıyor? 🌼Ne kadar fiyat ödüyorsunuz? 🌼Memnun musunuz? & tavsiye edermisiniz?
Lina_123 300121 Ağustos ayında özel Ege şehir hastahanesin de dr.Ümran Özer de doğum yaptım çok memnun kaldım doktorum tek kelime ile mükemmeldi ebelerim de aynı şekilde çok iyiydi çok güzel bir doğum geçirdim 3300 ödemiştik
Murvetbartu 300121 kadın doğum için karataşta Aysel Zabit e gittim çok memnun kaldım . Muayene 105 TL doğum 4200. Çocuk doktoru da Aydın Erdemir bayraklıda muayenesi var. 400 TL ondan da çok memnunuz. Geçmiş olsun
zynn 300121 Kadın doğum gözde Hastanesi’nde Mehmet Hakan Yetimalar muayene 150 TL çocuk için de aynı hastanede Liya Alkilic 115 tl
Murvetbartu Baloglan123 tabiki çok ama o paraya değen bir doktor ilgisi alakası çok iyi gerçekten çok memnun kaldım.
Snkrr61 Tınaztepe Galen Hastanesine gidiyoruz muayene fiyatı 150 TL doktorumuzdan aşırı memnunuz şiddetle tavsiye ederim 😊