Nrmrvbzzz Merhaba annelerimiz 15 gün önce doğum yaptım oğlum emmiyor sütümü sağıp veriyorum weenin manuel pompasını kullandim ama artık elektirikli sarjliya gecmek istiyorum manuel ile zor oluyor zamanımı cok aliyor. Onerebileceginiz kullanip memmun kaldıginiz gogus pompası var mı🙇♀️🌸
Ultraslan40 Nrmrvbzzz ben medela’nınkini kullandım gayet memnun kaldım, ama bence bu tarz elektronik ürünleri şans işi, kimi beğeniyor kimi beğenmiyor. Önerim sağarken dikkat edin hortuma süt kaçıyor sonra çekim gücü yavaşlayabiliyor elektrikliler de.🥰
Nazlideniz Nrmrvbzzz Merhaba, ben Babyplus DC5V sağma makinesi kullanıyorum. Elektrikli ve tek pompalı. E-bebekte 250 lira gibi bir fiyatı var. Hem diğer markalara göre uygun hemde gayet memnunum🤗
Nevoo Nrmrvbzzz mamajoo kullanmıştım memnun kalmıştım e bebekten kampanyadan almıştım uyguna gelmişti baya takip ederseniz
Nrmrvbzzz Ultraslan40 evet bu yuzden cok kararsiz kaldim heryerden yorum okudum en iyilere bile kotu yorum olabilmis
Ezgialp Ultraslan40 Hay Allah razı olsun yaa ben de diyorum bu makinenin neyi var 🤦🏻♀️ demek sorun buymuş hiç düşünmemiştim sağolun 🥰
Nazlideniz Nrmrvbzzz 15 gündür kullanıyorum sütümde artış değil azalma oldu. Şahsım adına yaşadığım durumdan dolayı.. Oğlum küvezde olduğu için uzak kaldım, üzüldüm aynı zamanda da mastit oldum göğüs ucu yarasından dolayı enfeksiyon o nedenle azalma olmuş olabilir.
Ultraslan40 Ezgialp oh gece gece duayı da kaptım 😂😘 canım benim inşallah düzelir de bebeğini güzelce doyurursun 🧡
Shira2 Nrmrvbzzz ben ilk cocukta ayni hatayi yaptim, 10 ay manuel pumpayla ugrastim. Tabi siz bilirsin, ama bence kendinize eziyet etmeyin. Gögüsü vermek ilk zaman cok zor hem siz hem bebek alismali. Ama inanin en rahati!