Katiya geçin . Hatta dilimli yaptığıniz yemekleri önüne koyun kendi önce tanışın minciklasin yesin . Sonra yedirme çabalarına geçersiniz. Mesela 3 gündür diş patlatiyor oğlum biliyorum ki ondan iştahsız bende muhallebi tarzına geçtim çünkü geçici süreç . Sabah kahvaltı veriyorum pankek , yumurta haslama , omlet , mıhlama , patates haşlama , patatesli yumurta , bunlar günlük dönüşümlü yapıyorum. Yanında kahvaltı malzemeleri dahil . İçecek olarak kefir , ayran hangisi olursa . Bitki çayları içmiyor.
Öğlen hergun farklı sebze çorbası , ana yemeklerden , patatesli enginar , nohut yemeği , ıspanak , kabak, bunları sever , yoğurtla beraber yediririm .
Akşam bize ne pişirsem onu veririm bizimle sofrada oturup alışsın diye 😄 . Baktım ki gece için tok değilse hala gece muhallebisi hazırlarim . Tabiki her fırsatta anne sütü var . Yettiği kadar tabi . Şuan 9+19
Ara öğünlerde kuru üzüm , salata yiyor şimdilik