Doktorlar bebeğin yattığı beşikte yastıkta dahil hiç birşey olmayacak diyorlar çünkü yüzüne kapatıp nefessiz kalabilirmiş. Ama tabiki siz bilirsiniz. Benim bebeğimde 3,5 aylık en ufak bir kapanması olsa korkuyorum ellerini yüzüne götürüp omzuma bastırıyo uykusu gelince hemen çekiyorum