Mercimek2 yok hayır benim sadece 2-3 günümü almıştı başvuru, yeni kimlik çıkarma falan. 1 hafta içinde de gelmişti kargoyla. Kimliği kaybettiğim için 50₺ civarı bi ceza ödemiştim. Misal hemen yarın gidip başvuru yaparsanız iptal ettirmenize gerek bile olmadan yeni kimlik ayarlıyorlar.