Ndrg-12 Kbrosmn bildiğim kadarıyla nezlenin bilinen bir tedavisi yok gripten farklı olduğu için. Bol bol emzirmek diye okumuştum.
Kbrosmn Sedaaras09 sürekli var grip olmus yavrum sanırım yaptım bir kez cıktı ama yine doldu yani hep onu mu yapayım aspiratör kullanıyorum ama nasıl cabuk iğleşecek onu bilmiyorum lütfen yardım edin
Sedaaras09 Kbrosmn cnm bol bol emzir büyük olsa ıhlamur icirirdin ama sadece emzirme ile iylesecek bebiş Allah şifasını versin