Merhaba, en son verdiğim göğsümden devam ederim hep çünkü emzirme hemşiremiz öyle eğitim verdi. Hatta baktın göğsün çok süt doldu biraz sağ ön sütü al ki bebeğin son süte daha çabuk ulaşsın. Son süt protein içeriği yüksek olduğu için kilo alımı yapıyor. Zaten bebekler memede 15 dk dursa ancak 3 4 dk süt emermiş. Ben ilk iki ay yarım saat beklerdim. Son bir aydır memeyi bırakınca yatırıyorum. Kilo alımımız iyiydi maşallah. Haftaya kontrole gideceğiz bakalım. Sağlıklı ve huzur dolu; uzun bir ömür diliyorum.